Πως ξεκίνησα τις Μετατροπές

Καποτε λογω απειριας ραγισα τον μαστο του επιστομιου μιας πιπας μου,τον  κολλησα προχειρα μα οπως ηταν φυσικο ξανασπασε.Την πηγα στο καταστημα που την ειχα αγορασει και ο εξυπνος ο καταστηματαρχης αρχισε "πω πω τι ζημια εκανες,κατεστρεψες τωρα την πιπα,τωρα ειναι πολλη δουλεια,πρεπει να την στειλω στο εργοστασιο να μας φτιαξουν τον ιδιο,θα κοστισει ακριβα" κλπ.
Εγω απειρος με το αντικειμενο και φοβισμενος την αφησα και μετα απο αρκετες μερες πηγα και την πηρα πληρωνοντας σε δραχμες τοτε αρκετα.Δεν ηξερα ουτε ποσο ηταν το κοστος του υλικου και φυσικα ουτε ηξερα πως να το φτιαξω μονος μου και ετσι "επεσα θυμα" οπως λεμε.

Τα χρονια περασαν και ενα απογευμα σκεφτηκα να αλλαξω το επιστομιο μιας απο τις κυρτες πιπες μου με καποιας αλλης,ειδα πως ταιριαζε καλυτερα και γεννηθηκε μεσα μου η ιδεα να ξεκινησω τετοιες "πατεντες" πλην ομως δεν ειχα πολλες πιπες ουτε διαθεσιμα επιστομια για αλλαγες ομως μεσα μου γεννηθηκε η ιδεα και με τον καιρο αποφασισα να ασχοληθω παραπανω με τις πιπες μου,σκεφτηκα πως θα μπορει να γινουν καποιες μετατροπες [οχι μονο για να ειναι η πιπα πιο ομορφη αλλα και πιο λειτουργικη] μα και καποιοες μικροεπισκευες γλυτωνοντας χρημα και χρονο. Πειρα στο αντικειμενο δεν υπηρχε,δεν ειχα internet,δεν ειχα δει απο κοντα πως γινονται αυτα και οπως ηταν φυσικο βαδιζα στα τυφλα με κινδυνο να κανω και καποιο λαθος. Μην ξεχνατε τοτε το θεμα "επισκευη πιπας" ηταν πικρη ιστορια στην Ελλαδα γιατι ουσιαστικα 1 μαγαζι υπηρχε γιαυτα. Οσον αφορα αυτους που ηδη κατασκευαζαν πιπες στην Ελλαδα θα σας δωσω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα: ρωτησα καποτε σε forum εναν απο αυτους [αυτοδιδακτος ηταν και η δουλεια του ηταν αλλη απλα επειδη απετυχε σε εκεινη αρχισε να φτιαχνει και πουλαει πιπες παρανομα φυσικα] "πως γινεται ενα δαχτυλιδι σε εναν αεραγωγο;" και αντι να μου δωσει μια απλη συμβουλη ζητησε με υφος "να μεταφερθει αλλου το κειμενο αυτο". Τρομαρα του, λες και ηταν κανενα επτασφραγιστο μυστικο πως κοβεται μια ροδελα απο πλαστικο ή φτιαχνεται μια απο μπρουτζο-αλουμινιο στον τορνο!
Αηδιασμενος λοιπον απο τετοιες υπεφιαλες τακτικες απο κομπλεξικους ξεκινησα λοιπον απο μονος μου δειλα-δειλα και αρχιζα να τραβαω και φωτογραφιες απο ενα κινητο χαμηλης αναλυσης ετσι για να εχω αρχειο.
Αργοτερα γραφτηκα σε καποιο forum οπου πρωτος ξεκινησα μια σειρα οπου αρχισα να δειχνω τι κανω.Φυσικα και υπηρχαν [αυτοδιδακτοι] κατασκευαστες πιπων εκεινη την περιοδο στην Ελλαδα αλλα κανεις δεν ειχε κανει ενα blog να δειχνει μερικα πραγματα στους Νεους καπνιστες.

Η σειρα αυτη ειχε παρα πολυ μεγαλη επιτυχια και ενεπνευσε και αλλους Νεους καπνιστες να αρχισουν να ασχολουνται με το hobby αλλα λογω πιεσεων και εκβιασμων απο 1-2 ατομα για να σταματησουν οι δημοσιευσεις αυτες [εμαθα για: "δωρεαν επισκευες και χαμηλες τιμες σε πιπες αλλα κοιταξτε να δειτε θα τον διωξετε αυτον...μαζεψτε τον αλλιως ολα αυτα κομμενα...γιατι δεν τον διωξατε ακομα; ...ή αυτος ή εγω εδω μεσα" κλπ] με μπλοκαραν και η σειρα σταματησε.
Εκτοτε συνεχιζω σε forum του εξωτερικου να δειχνω τις εργασιες μου οπου εκει δεν υπαρχουν εκβιασμοι ουτε περναει καμια κομματικη γραμμη κανενος moderator.

« Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε 'Ελληνες ! »

« Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε 'Ελληνες ! »

Ancient Greek Hoplites

Ancient Greek Hoplites

Greece 1821

Greece 1821

Η θεωρία του Sherlock Holmes:

Η θεωρία του Sherlock Holmes:

Followers