'Επιπλο Συλλογής Πιπών & Καπνών μου

Αυτη ειναι η συλλογη των πιπων και των καπνων μου,βεβαια μιλαμε για την συγκεκριμενη στιγμη που τραβηχτηκε η φωτογραφια.

Καντε "κλικ" στην εικονα και θα μεγαλωσει περισσοτερο.

2020



 

 

 

 

 

 

 

 

 


Πλεον λογω ποσοτητας-ογκου δεν χωρανε να μπουν μερικες ορθιες και αναγκαστικα μπηκαν σε καλαθακια ολες τους.

 

2018



 

 

 

 









Προστεθηκαν καποιες Meerschaum καθως και μερικες Calabash.

2016

Λειπουν μερικες πιπες που εχω για μετατροπη ή και καινουργιες ακομη που δεν εχω καθαρισει,επισης λειπουν μερικες παλιες που τις χρησιμοποιω για δοκιμες σκαλισματων-χρωματων κλπ και οσες εχω χαρισει.


























 





























____________________________________


Εδω ειναι η συλλογη των καπνων μου σε tin και bulk συσκευασια.



















































Κατι αναλογο ισχυει και για τους καπνους, δεν φαινονται οσοι ειναι στην πισω σειρα καθε ραφιου ενω φυσικα λειπουν και οσους εχω δωρισει.


« Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε 'Ελληνες ! »

« Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε 'Ελληνες ! »

Ancient Greek Hoplites

Ancient Greek Hoplites

Greece 1821

Greece 1821

Η θεωρία του Sherlock Holmes:

Η θεωρία του Sherlock Holmes:

Followers